Wat wij bieden

De Tandem is een school voor speciaal basisonderwijs.

Bij de kinderen die op de Tandem zitten kan er sprake zijn van een beneden gemiddelde intelligentie en ontwikkelingsachterstand, gedragsproblemen en/of sociaal emotionele problematiek. Dit betekent niet dat deze kinderen niet in staat zijn om te leren. Het doel is om het beste uit de kinderen te halen en ze te laten presteren op hun eigen niveau. Het onderwijs wordt afgestemd op de ontwikkelingsmogelijkheden van de leerlingen.

Op de Tandem besteden we veel aandacht aan eigenwaarde, zelfvertrouwen en respect.

Als u een bezoek brengt aan De Tandem dan ervaart u orde, rust en veiligheid. U ontmoet betrokken medewerkers die flinke eisen stellen en vaak plezier maken met de leerlingen. Daarnaast wordt er op een respectvolle manier omgegaan met kinderen en hun ouders/verzorgers.